- جولای- 2024 -9 جولایبازاریابی
بازاریابی تعاملی یا interactive marketing چیست؟
بازاریابی تعاملی یا اینتراکتیو مارکتینگ چیست؟ بازاریابی تعاملی یا اینتراکتیو مارکتینگ نوعی خلاقانه از بازاریابی است که به مخاطبان اجازه میدهد با محتوای برند تعامل داشته باشند. در این مدل، هر برند بر اساس واکنشهای هر مشتری، پاسخی مناسب ارائه میدهد.
ادامه مطلب - 8 جولایبازاریابی
تبلیغات CGI چیست؟
تبلیغات CGI چیست؟ تبلیغات CGI (Computer-Generated Imagery) به نوعی از تبلیغات اشاره دارد که در آن از تصاویر و محتوای بصری تولیدشده با استفاده از کامپیوتر برای ترویج محصولات یا خدمات بهره گرفته میشود. در این روش، صحنههای تخیلی و ساختگی با دقت بالا و
ادامه مطلب - 7 جولایدیجیتال مارکتینگ
گوریلا مارکتینگ یا بازاریابی چریکی چیست؟
بازاریابی چریکی چیست؟ بازاریابی چریکی یا پارتیزانی از جنگهای چریکی الهام گرفته است؛ جنگهایی نامنظم که در مواقع شکست روشهای معمول به کار میرفتهاند و با غافلگیری دشمن، آنها را شکست داده یا تضعیف میکردهاند. در بازاریابی چریکی (Guerilla Marketing
ادامه مطلب - 6 جولایبازاریابی
استفاده از بازاریابی انبوه برای هدف گیری گسترده
بازاریابی انبوه چیست؟ بازاریابی انبوه بهصورت حرفهای و کاربردی به این صورت تعریف میشود: یک استراتژی که گروههای وسیع و متنوعی از مخاطبان را هدف قرار میدهد و سعی دارد بدون توجه به تفاوتها و تنوعهای فردی، به بیشترین تعداد مشتریان بالقوه با پیامی ی
ادامه مطلب - 3 جولایکارآفرینی
کارآفرینی چیست و چه چالشهایی دارد؟
کارآفرینی چیست؟ کارآفرینی (به زبان انگلیسی: Entrepreneurship) به فرایند ایجاد ارزش جدید (مادی یا معنوی) از طریق تلاشی متعهدانه همراه با پذیرش ریسکهای مرتبط با آن گفته میشود. این واژه از کلمه فرانسوی «Entrepreneurs» بهمعنای «متعهد شدن» گرفته شده
ادامه مطلب - 2 جولایراهنمای استخدام
مدیر دیجیتال مارکتینگ کیست و چه وظایفی دارد؟
مدیر دیجیتال مارکتینگ یک حرفهای متخصص است که وظیفه دارد استراتژیها و فعالیتهای مرتبط با بازاریابی دیجیتال یک سازمان را برنامهریزی، اجرا و مدیریت کند. این مدیر با استفاده از تکنیکها و ابزارهای گوناگون بازاریابی دیجیتال، تلاش میکند تا شناخت برند
ادامه مطلب - 1 جولایراهنمای استخدام
مدیر منابع انسانی کیست و چه وظایفی دارد؟
همواره شنیدهایم که نیروی انسانی هر سازمانی بهعنوان اصلیترین سرمایه آن به شمار میآید و از اهمیت ویژهای برخوردار است. نقش مدیر منابع انسانی در این میان بسیار حائز اهمیت بوده و مسئولیتهای متعددی را به همراه دارد. این بخش وظایف گوناگونی را شامل می
ادامه مطلب - ژوئن- 2024 -29 ژوئنبازاریابی
انواع روش های بازاریابی
بازاریابی ویروسی: استفاده از کلیپ های کوتاه و جذاب بازاریابی ویروسی از طریق استفاده از کلیپهای کوتاه و جذاب، یکی از مؤثرترین انواع روش های بازاریابی در دنیای دیجیتال امروزی است. این نوع بازاریابی، که بر پایه ایجاد محتوایی میباشد که به سرعت توسط کار
ادامه مطلب - 26 ژوئندیجیتال مارکتینگ
6 فاکتور مهم در انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر
در دنیای امروزی، بازاریابی دیجیتال نقش حیاتی در رشد و توسعه کسب و کارها ایفا میکند. با افزایش تعداد مشتریانی که ترجیح میدهند خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند، نیاز به استراتژیهای مؤثر بازاریابی دیجیتال نیز بیشتر از همیشه احساس میشود. یک آژان
ادامه مطلب - 25 ژوئنراه اندازی کسب و کار
Target Market یا بازار هدف چیست؟
یکی از نخستین گامها در راهاندازی یک کسبوکار، تعیین بازار هدف است. این مرحله به تنهایی میتواند بنیانی برای اینکه چه محصولاتی تولید کنید، چگونه برند خود را معرفی کنید و در نهایت به چه کسانی بازاریابی کنید، باشد. در واقع، بازار هدف شما زبان و لحن من
ادامه مطلب