- جولای- 2024 -23 جولایبازاریابی
بازاریابی OMNICHANNEL MARKETING چیست و چگونه کار می کند؟
بازاریابی اومنی چنل یا همهکاناله چیست؟ بازاریابی اومنی چنل که اغلب با بازاریابی چند کاناله اشتباه گرفته میشود، یک استراتژی جامع و یکپارچه برای بازاریابی و فروش است. در این روش، مشتری از اولین تماس و آشنایی با برند تا انتهای فرآیند خرید، از یک تجربه
ادامه مطلب - 21 جولایبازاریابی
استراتژی کشش (Pull) و رانش (Push) در بازاریابی
استراتژی کشش یا Pull Strategy در بازاریابی چیست؟ استراتژی کشش در بازاریابی به تکنیکهایی اشاره دارد که با استفاده از تبلیغات و ابزارهای مختلف، مشتریان را ترغیب به خرید محصول یا خدمات میکند. بهعنوان مثال، ارائه تخفیفهای ویژه یا برگزاری کمپینهای خر
ادامه مطلب - 21 جولایبازاریابی
راهکارهای فروش در شرایط رکود
بحران میتواند هر کسبوکاری را غافلگیر کند؛ چه این بحران از داخل باشد یا ناشی از عوامل خارجی مانند تورم و همهگیری کرونا. آیا باید بهخاطر بحران فروش را متوقف کرد و کسبوکار را تعطیل کرد؟ قطعاً نه! حتی در شرایط رکود هم میتوان به فروش ادامه داد، اما
ادامه مطلب - 20 جولایدیجیتال مارکتینگ
راه جذب مشتری با کمک FOMO چیست؟
فومو یعنی چه؟ فومو (Fearing Of Missing Out یا FOMO) یا ترس از دست دادن، مفهومی روانششناختی است که احساس اضطراب و نگرانی از از دست دادن فرصتها یا تجربههای خوشایند را بیان میکند. مجله «Computers in Human Behavior» این مفهوم را چنین تعریف میکند : ف
ادامه مطلب - 20 جولایدیجیتال مارکتینگ
مدیریت محصول چیست؟ هرآنچه باید درباره مدیریت محصول بدانید
مدیریت محصول به معنای ایجاد تعادل میان تجربه کاربر (UX)، اهداف تجاری، و امکانسنجی فنی است. وقتی سازمانها بر روی یک محصول کار میکنند، ممکن است در جزئیات غرق شوند. اینجاست که نقش یک مدیر محصول (Product Manager) اهمیت پیدا میکند. مدیر محصول اطمینان
ادامه مطلب - 20 جولایکارآفرینی
شایسته سالاری در سازمان چیست و چطور آن را توسعه دهیم؟
مفهوم شایسته سالاری در سازمان ها شایسته سالاری در سازمانها به ایدئولوژی اطلاق میشود که در آن کارکنان و منابع انسانی بر اساس توانمندیها، مهارتها، شایستگیها و عملکردشان پاداش میگیرند و ارتقا مییابند. این نظام تاکید بر شناسایی و پاداش دادن به شای
ادامه مطلب - 20 جولایکارآفرینی
سلامت سازمانی چیست؟ آیا سازمان شما یک سازمان سلامت است؟
سلامت سازمانی به توانایی یک شرکت در همسو شدن حول یک چشمانداز مشترک و پاسخگویی به تغییرات برای رسیدن به اهدافش اشاره دارد. سازمانی که از سلامت بالایی برخوردار است، نهتنها کارمندان خوشحال و کارآمدی دارد، بلکه مشتریان رضایتمندی نیز جذب کرده و حفظ می
ادامه مطلب - 11 جولایسرمایه گذاری
اوراق قرضه چیست؟
اوراق قرضه چیست؟ تعریف اوراق قرضه بهصورت ساده اینگونه است: اوراق قرضه نوعی از اوراق بهادار هستند که توسط شرکتهای سهامی منتشر میشوند. به عبارت دیگر، اوراق قرضه سندهایی هستند که بر اساس آنها، صادرکننده متعهد میشود در بازههای زمانی مشخص، مبالغی ر
ادامه مطلب - 10 جولایسرمایه گذاری
عرضه اولیه در بورس چیست؟
عرضه اولیه چیست؟ عرضه اولیه (Initial Public Offering – IPO) به فرایندی اشاره دارد که در آن یک شرکت برای اولین بار سهام خود را در بازار بورس عرضه میکند. این اقدام به شرکتهای خصوصی، دولتی و حتی تازه تأسیس این امکان را میدهد که با فروش بخشی از سهام خ
ادامه مطلب - 9 جولایسرمایه گذاری
صندوق اهرمی چیست؟
صندوق اهرمی چیست؟ صندوق اهرمی (Leveraged ETFs یا LETF) یکی از ابزارهای سرمایهگذاری است که با استفاده از اهرم، بازدهی بالاتری برای سرمایهگذاران به همراه دارد. این نوع صندوقها به سرمایهگذاران امکان میدهند که علاوه بر بهرهمندی از مزایای صندوقهای
ادامه مطلب