- ژوئن- 2024 -24 ژوئنبازاریابی
بررسی جامع مدل های 4P و 4C در دیجیتال مارکتینگ
هیچ کسب و کاری بدون بازاریابی موفق نمیشود. برای موفقیت در برنامههای بازاریابی، عوامل متعددی نقش دارند، اما به طور کلی چهار عامل اصلی که به عنوان آمیخته بازاریابی یا 4P شناخته میشوند، اهمیت بیشتری دارند. این عوامل شامل محصول (Product)، قیمت (Price)
ادامه مطلب - 23 ژوئنبازاریابی
بازاریابی رابطه ای یا Relationship marketing چیست؟
بازاریابی رابطهای چیست؟ بازاریابی رابطهای یا بازاریابی مبتنی بر رابطه، یک استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است که به جای جذب مشتریان جدید، بر نگهداشتن مشتریان فعلی تمرکز دارد. این نوع بازاریابی به منظور ایجاد ارتباطات قوی و روابط طولانیمدت ب
ادامه مطلب - 22 ژوئناستارت آپ
انواع استارت آپ | استارت آپها چگونه دسته بندی میشوند؟
استارت آپ های مالی : نوآوری در خدمات بانکی و مالی در دهه اخیر، نوآوریهای استارتاپ های مالی یا فینتک ها به شدت دنیای خدمات بانکی و مالی را متحول کردهاند. این شرکتها با استفاده از فناوریهای نوین، خدماتی نوآورانه ارائه داده و تجربههای مشتریان را ب
ادامه مطلب - 20 ژوئنبازاریابی
پرسونا چیست و چطور پرسونا بسازیم؟
پرسونا یک شخصیت خیالی است که بر اساس تحقیقات دقیق و دادههای جمعآوریشده از بازار هدف توسط کسبوکارها ایجاد میشود. این شخصیت به کسبوکارها کمک میکند تا با استفاده از اطلاعات مختلفی که از بازار بهدست میآورند، تصویر دقیقی از کاربران و مشتریان بالق
ادامه مطلب - 19 ژوئنبازاریابی
نیچ مارکتینگ niche marketing چیست و چه مزایایی دارد؟
اگر کسبوکار شما در حوزهای فعالیت میکند که رقبای زیادی دارد، حتماً میدانید که توسعه کسبوکار در چنین شرایطی چقدر دشوار و خستهکننده است. اغلب بازار اینگونه کسبوکارها مملو از محصولات متنوع و قیمتهای مختلف است و تازهواردان کار بسیار سختی برای جذ
ادامه مطلب - 17 ژوئنبازاریابی
افیلیت مارکتینگ چیست ؟
افیلیت مارکتینگ : تعریف و مفاهیم افیلیت مارکتینگ، یا بازاریابی وابسته، یکی از استراتژیهای پرکاربرد و موثر در عرصه دیجیتال مارکتینگ است که به افراد و شرکتها امکان میدهد با توصیه محصولات یا خدمات دیگران، کمیسیون کسب کنند. این روش بازاریابی مبتنی بر
ادامه مطلب - 16 ژوئنراهنمای استخدام
میزان حقوق را در آگهی استخدام مشخص کنیم یا خیر؟
ممکن است فکر کنید نوشتن محدوده حقوق در شرح شغل و آگهی استخدام ایده خوبی نیست. شاید ترس از این دارید که عدد حقوق نتواند کارجویان زیادی را جذب کند یا نگران نظرات کارمندان فعلی هستید که ممکن است درخواست افزایش حقوق دهند. با این حال، نتایج تحقیقات اخیر ن
ادامه مطلب - 15 ژوئنراه اندازی کسب و کار
بیزینس مستر کیست؟
بیزینس مستر فردی ماهر و با تجربه در حوزههای مختلفی از جمله کسبوکار، مدیریت و استراتژی است که با بهرهگیری از روشهای تخصصی، به پیشرفت و توسعه کسبوکارها و تجارت کمک میکند. شاید این سؤال برای شما مطرح شود که بیزینس مستر چگونه به کسبوکارها کمک میک
ادامه مطلب - 14 ژوئنراه اندازی کسب و کار
بیزینس پلن چیست ؟
تعریف بیزینس پلن (Business Plan) یک بیزینس پلن، نقشه راهی است که برای هر کسبوکاری تعیین میکند که چگونه اهداف خود را دنبال کند و به آنها دست یابد. این سند استراتژیک، جزئیاتی درباره نحوه عملکرد شرکت، اهداف آن، استراتژیهای بازاریابی، ساختار سازمانی،
ادامه مطلب - 14 ژوئنراه اندازی کسب و کار
دراپ شیپینگ چیست؟ تعریف و کاربردها در تجارت الکترونیک
دراپ شیپینگ : تعریف و کاربردهای آن در تجارت الکترونیک دراپ شیپینگ، مدلی از کسبوکارهای تجارت الکترونیک است که به فروشندگان این امکان را میدهد تا بدون نیاز به نگهداری موجودی کالا، به فروش محصولات بپردازند. این روش، که به عنوان یکی از انقلابیترین مدل
ادامه مطلب